- Dit evenement is voorbij.
Energie-informatieavond 2 juni in Storey Club, Wilhelminaplein 1, Akersloot
Energie-informatieavond 2 juni in Storey Club
De energievoorziening in de nabije toekomst is een hot item: Haalbaar, Betaalbaar, Onafhankelijk en Rechtvaardig.
We willen minder CO2 uitstoten, minder afhankelijk zijn van andere landen en als het even kan een lagere energierekening. Alleen komen we daar individueel niet goed uit en daarom willen we daarover met elkaar van gedachten wisselen.
De werkgroep “Warm Akersloot” presenteert de beschikbare informatie op 2 juni in de Storey Club Wilhelminaplein 1 Akersloot
We geven iedereen graag de gelegenheid om in discussie te gaan.
De planning is als volgt:
19:30 uur inloop met koffie en thee 20:00 uur start programma 21:30 afsluiting van de avond met een drankje
De onderwerpen die we, naar aanleiding van de uitgevoerde enquête onder Calorieleden, willen bespreken zijn
– Presentatie enquête onder de Akerslootse leden van Calorie
– Voor- en nadelen van All Electric, Hybride of Bodem Warmtepompen en kosten vergeleken
– Samen met buren verduurzamen
– Verder isoleren
– Energie delen
– Financiering en subsidiemogelijkheden
– Vragen van publiek
– Betrokkenheid gemeente en toelichting op warmteprogramma
We stellen het zeer op prijs als u de informatie deelt met anderen. Laat u het even weten als u aanwezig wilt zijn?
Vriendelijke groet en graag tot 2 juni, Geert ten Dam geerttendam@gmail.com Theo Wesker theowesker@kpnmail.nl
Namens de werkgroep “Warm Akersloot”
